25 januari 2014

Vendredi dernier

Fredagen inleddes med att vakna vid lunch, natten satt i kroppen som en gammal oförrätt.





Duschen hjälpte till att komma på banan igen. Jag hade bestämt att ha vilodag från fysisk träning och det var svårt eftersom jag har kommit i fas i träningen igen. Nu ser jag vilodagarna som tråkiga. Nästa pass blir på söndag, fartlek mot Ålabodarna.



Jag stekte iaf två ägg till lunch och sippade kaffe till dem. Planen var sen att åka till Väla för att lämna min iPhone på lagning. Men det slog mig att det var lönefredag och Väla är ett helvete en sån dag.



Satsade i stället på fredagsmys, köpte filé i affären och tog en Bordeaux från översta hyllan.  Filé, sallad med rostade valnötter på topp, BEA, rostade tomater och grillade potatishalvor. Smarrigt så in i H.


I kväll ska vi iväg och äta libanesiskt. Undrar om det blir vin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Love comments