23 juni 2011

Stark som en häxa.(?)


Ljuset i tunneln


Fortuna sandbackar


Moby Dick (975m)


Häxan

Första fridagen är för mig stora veldagen, jag går här hemma och får inte gjort mycket...kommer inte till skott. Jag pillade lite med trädgården och funderade på uppsättningen av markisen...ja och lite så. Skulle jag springa, eller blåste det för mycket? Jag avskyr motvind, inte bara på cykel.
Men mot sena eftermiddan då regnmolnen började torna upp sig över havet, drog jag på mig stassen och for ut. Det gick riktigt bra och jag kände mig oövervinnerlig hela vägen, Moby Dick övervanns och maskinbenen ångade hela backen upp. När jag kom hem hade jag lust att springa samma runda igen och hade jag haft sällskap så hade jag gjort det.
Så här blev det 13,22 km, 1:17:42, 1129 kal
Idag ska jag testa nya skor, får se hur det blir med det. Nu vila till lördag och där emellan kommer sill o päror.

Glad midsommar på er ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Love comments