23 januari 2014

The naked truth- Colting




Två fina dagar med jobbet på fashionabla Scandic Hotell i Malmö. Bra föreläsningar, två, och god mat.

Morgondagen började jag med att kuta i Malmö, vaknade rednán  04.45 så efter ett vridande i sängen gick jag upp ca 06.00 och gav mig ut på en löprunda. Det blev ca 7 km som följdes upp med en sanslös frukost med bacon, korv, Nutellapannkakor och masssor med kaffe.


På eftermiddan hörde vi Jonas Colting tala om träning o mat, såå jävla inspirerande.

Det jag tog till mig var att skala av de tekniska prylarna från en annars himla enkel sport som löpning är. Jag har ju hur många gånger som helst fastnat i dörrahålet med min iPhone och förbannat att spellistan, Run Keepern eller hörlurarna har krångligt. Så bort med det och gör det enkelt. Från och med nu!

Bara, SPRING FÖR FAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Love comments