02 september 2013

Mixed, good, emotions.

I helgen var det giftaskalas på Kössö, Lena o Jan sa JA och vi for till Kössö på fest. Så himla bra för varandra, de är.


Riktigt rolig tillställning med en massa nya bekantskaper o go stämning. Första gången jag har varit med om att en präst skrattat sig till tårar i kyrkan. Härligt.



Jag har sålt min startplats i LL30k, det blev för stor operation att åka dit i år. E änte så lessen för det utan blickar framåt, mot Skanneloppet, triathlon och Helsingborgs Marathon. Jag har ännu ett mål i maj 2013, men det vågar jag, av vidskepliga skäl, icke dryfta än. Tvi tvi tvi...


Jag startade ett träningsschema för marathon idag, det startade med lätt springpong på 4 miles/6,44km. Svårt att springa sakta på så kort distans, men ca 6:10/km. Allt enligt planen, smått träigt.

Jag o Marie tog en sväng om Botaniska i Göteborg, när vi ändå var där.








Spännande grejor för trädgården, Marie planerar...
Nu kryper jag in i vampyrdräkten under två dygn, sen är det lååångledigt...igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Love comments