16 juni 2011

Tåga i solnedgång

Efter hemkomst och "sill o päror"(utan nubbe) på altanen blev det lite chill i stugan. Jag laddade upp lite och stack sen ut vid halv nio. Jag körde med Nike+gps för att kolla om den stämde med Runkeepern, verkar så. Kuligt att äldsta grabben kunde heja på via fb, fick en massa cheers under
min 10k-runda som gick ner
mot Sundvik och åter. Det var riktigt gott väder och på hemvägen hade jag mötande tåg som tuffade på i fin fin stil, bra jobbat!
Nikeappen är inte så bra som RK, musiken hackar och gps:en e känslig för högspänning.



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Härligt att möta en löpare i spåret. Det ända jag möte var annars bara myggor och små flugor. Det är en härlig runda bort mot sundvik & ålabodarna.

    SvaraRadera
  2. Tänk du får joggingturen att låta som poesi..

    SvaraRadera
  3. Myggor o poesi, bra combi :)

    SvaraRadera

Love comments