19 januari 2015

Nytändning/réveil



Bloggen har legat nere ett bra tag nu, lite beroende på att min fysiska aktivitet inte har varit den samma. Jag hade lunginflammation i april 2014 och sanningen är att jag inte har hämtat mig riktigt...ja kanske nu då.
En annan sak är att jag inte orkade pela ihop inlägg med iPhonen, trist o kluddigt liksom. Nu är det laddat med ny fet iMac och iPad här hemma, så nu kan jag inte urskulda mig på dessa gamla gunder. Fysiska fostran är också i röret. Planen är att fysa fem gånger i veckan, det blir simning, walking, löpning o gym. Skulle gått en crawlkurs men det visade sig att den var fulltecknad och de hade missat att meddela mig detta. Så jag ägnar mig åt vodoo för ngn ska storkna ur och lämna plats till mig.

Jag sprang en dryg femma idag och allt kändes fint i luftrör och pipes får väl se om det börjar vissla igen.

Je ai couru 5 km aujourd'hui et tout se sent bien. Je pense que je suis libre de la pneumonie maintenant. Maintenant, avec la nouvelle technologie à la maison donc je vais écrire plus encore. Je sais qu'il ya certains  lecteurs français et canadiens, Go Habs Go. Je vais essayer d'écrire une partie de mon mauvais français. Je espère que vous comprenez quelque chose.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Love comments